У Золотоноші вже встановили дорожнє кільце. Цьому передували постійні затори через інтенсивний рух вулицями Шевченка й Захисників України (колишня Новоселівська). Кругове перехрестя покликане розвантажити цю ділянку.

Видання Золотоноша.City розповідає, що наразі на поновленій дорозі продовжують монтувати дорожні знаки, їх буде близько 50. Чому так багато і чи не заплутаються водії, журналісти запитали у викладача правил дорожнього руху та майстра з практичного водіння з 30-річним стажем СТК «Товариство сприяння обороні України» Сергія Петренка.

— Важливо пам’ятати, що кільце – завжди головне. Як тільки в’їхав на нього тебе всі пропускають. Острівець безпеки, знаки – все як треба. Пішохідний перехід перенесли далі. Дві смуги по 3,5 метри. А так всі знаки зрозумілі: «Дати дорогу», «Кінець головної дороги» й «Рух по колу». Кількість знаків нехай не лякає, вони просто дублюються на три сторони, – запевняє інструктор, переглядаючи схему кільця з дорожніми знаками. І додає про заборону паркування поблизу кільця. – Зупинка заборонена за десять метрів від краю перехрещуваних проїжджих частин. У нас по колу, отже по 10 метрів з усіх сторін. І ще 10 метрів від пішохідного переходу. Далі 30 метрів від позначення місця зупинки маршрутних транспортних засобів (Черкаські маршрутки). Перед заїзним «карманом» 30 метрів заборонена парковка, а за ним – можна, лише варто пильнувати метри до пішохідного переходу.

За словами Сергія Олександровича, після будівництва зменшилась кількість паркомісць. Але стоянки – це хвороба всіх міст.

Досвідчений фахівець каже, що варто було б звернути увагу на недостатню кількість дорожніх знаків у Золотоноші, які інформують водіїв про головну дорогу. Місцеві, звісно, орієнтуються автоматично, але ж в Золотоноші багато приїжджих.

— До прикладу, перехрестя в центрі вулиць Героїв Маріуполя (Обухова), Баха і Захисників України (Новоселівська). Тут головна дорога повертає праворуч, до торгового центру. Проте таблички, яка інформує водія про напрямок головної дороги, стоять лише по вулиці Героїв Маріуполя. Така ж ситуація й поблизу МРЕО, – детально розказує Сергій Петренко. – І ще вулиці Неверовського і Вахтанга Кікабідзе (Горького). Їх варто було б зробити з одностороннім рухом – у протилежні сторони: вулиці вузькі, без тротуарів і пішохідних доріжок. Це б значно розвантажило транспортний потік.

Залишити відповідь

Your email address will not be published. Required fields are marked (*).