• 07.09.2023. Публічний індивідуальний договір про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення

    Цей договір є публічним договором приєднання, що укладається з метою надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення (далі – послуги) індивідуальному споживачу. Цей договір укладається сторонами з урахуванням статей 633, 634, 641, 642 Цивільного кодексу України.

     Завантажити

  • 07.09.2023. Публічний індивідуальний договір про надання послуги з управління побутовими відходами

    Цей договір є публічним договором приєднання про надання послуги з управління побутовими відходами (далі – послуга), який укладається сторонами відповідно до Закону України “Про житлово-комунальні послуги” з урахуванням статей 633, 634, 641 і 642 Цивільного кодексу України шляхом приєднання споживача до умов цього договору в цілому.

     Завантажити

  • 10.08.2023. бґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: «Послуги з поточного ремонту вул. Шевченка (додаткові роботи) в м. Золотоноша, Золотоніської територіальної громади, Черкаської області (ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (ідентифікатор закупівлі – UA-2023-08-10-012330-a).

    З метою виконання Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (із змінами) та з метою ефективного та раціонального використання бюджетних коштів оприлюднюється обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення  щодо закупівлі «Послуги  з  поточного  ремонту вул.  Шевченка (додаткові роботи) в  м. Золотоноша, Золотоніської  територіальної  громади, Черкаської  області  (ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (ідентифікатор закупівлі  –  UA-2023-08-10-012330-a). Доцільність проведення закупівлі викликана необхідністю виконання  покладеного на Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Золотоніської міської ради наступних завдань/функцій:

    – органiзацiя заходiв з благоустрою територiї громади, залучення на договiрних засадах з цiєю метою коштiв, трудових i матерiалъно – технічних pecypciв пiдприємств, установ, органiзацiй незалежно вiд форми власностi, а також населення.

    -організація роботи та контроль за виконанням робіт з утримання та ремонту дорожньо-мостового господарства.

    Для виконання зазначених завдань/функцій Замовник повинен забезпечити своєчасний поточний ремонт  доріг міста Золотоноша  та вживати заходів для поліпшення стану дорожньої інфраструктури..

    Обґрунтування обсягів закупівлі. Для визначення обсягів закупівлі Замовником забезпечено  розробку проектно – кошторисної документації та забезпечено проведення її експертизи з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі.

    Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі. Для визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі Замовником забезпечено  розробку проектно – кошторисної документації та забезпечено проведення її експертизи з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі.

    Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі/бюджетного призначення та витрат. Для визначення очікуваної вартості закупівлі забезпечено  розробку проектно – кошторисної документації та забезпечено проведення її експертизи з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі . В результаті розрахунків отримана очікувана вартість предмету закупівлі склала 5205232,00 гривень.

    Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та положень Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022р. із змінами і доповненнями  «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» закупівля проводиться за процедурою відкритих торгів з особливостями.a

  • 26.07.2023. Повідомлення про намір отримати дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами

  • 26.07.2023. Повідомлення про намір отримати дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами

  • 13.04.2023 Повідомлення про намір отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря

    ТОВ «АНТАРЕС 2022», юридична адреса: 18002, м. Черкаси, вул. Святотроїцька 55А, має намір отримати дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря від діючого майданчику.

    Підприємство займається роздрібною торгівлею пальним. АЗС №106 розташована за адресою: Черкаська обл., Золотоніський р., с/рада. Деньгівська, автомобільна дорога Н-08 Бориспіль – Дніпропетровськ-Запоріжжя (через Кременчук) км 120+700.

    Основними джерелами виділення забруднюючих речовин є: ємності ПММ, колонки, бензогенератор. В результаті виробничої діяльності в атмосферне повітря виділяються забруднюючі речовини(т/рік): сірководень-0,00002255, бензол-0,0013109, ксилол-0,0007605, толуол-0,0012608, НМЛОС(в т.ч. вуглеводні граничні-0,314154695), оксиди вуглецю-0,012, оксиди азоту-0,297, азоту(1) оксид (N2O) -0,00074, сірки діоксид -0,007, метан -0,0009. Загальний обсяг викидів-0,635149445 т/рік. Крім того вуглецю діоксид-21,996.

    Усі викиди знаходяться в межах норм, що підтверджено відповідними розрахунками. Збір зауважень громадських організацій та окремих громадян по даному питанню проводиться протягом місяця з дати подачі повідомлення в місцеві засоби масової інформації Черкаською обласною військовою адміністрацією за адресою: Черкаська обл., м. Черкаси, бульвар Шевченка, 185, тел. (0472) 37-22-49, srzg@ck.gov.ua.

  • 12.04.2023 Повідомлення про намір отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря

    ТОВ «ТРАСТ-ЕНЕРДЖІ» (код  ЄДРПОУ: 42391808; юридична та поштова адреси: 18007, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Верхня Горова, буд.1/1. Контактний номер телефону: 068-93-36-713; Електронна пошта: trust.energy.box@gmail.com.

    Місцезнаходження майданчика ТОВ «ТРАСТ-ЕНЕРДЖІ»: 19700, Черкаська область, Золотоніський р-н, м. Золотоноша, вул. Шевченка, 33.

    Мета отримання дозволу на викиди: отримання дозволу на викиди для існуючого об’єкту.

    Виробнича діяльність, яку здійснює ТОВ «ТРАСТ-ЕНЕРДЖІ», не підпадає під дію ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля», так як потужність котла в котельні складає менше 50МВт.

    Основний вид діяльності підприємства – постачання пари, гарячої води та кондиційованого повітря. В приміщенні котельні встановлено котел потужністю 1000 кВт для опалювальних потреб, паливо – відходи деревини.

    Під час спалення палива в атмосферу викидаються забруднюючі речовини (т/рік): речовини у вигляді суспендованих твердих частинок – 1,330, оксиди вуглецю- 2,399, оксиди азоту- 2,460, азоту(1) оксид (N2O)- 0,04920, НМЛОС- 0,5535, метан- 0,06150. Крім того, вуглецю діоксид – 1260,928т/рік.

    Підприємство відноситься до другої групи об’єктів за складом документів, у яких обґрунтовуються обсяги викидів, в залежності від ступеня впливу об’єкта на забруднення атмосферного повітря.

    Відповідно до Наказу Міністерства охорони навколишнього природного середовища України №108 від 09.03.2006р. заходи щодо впровадження найкращих існуючих технологій виробництва та заходи щодо скорочення викидів не розробляються.

    У переліку заходів щодо скорочення викидів забруднюючих речовин при експлуатації котельні ТОВ «ТРАСТ- ЕНЕРДЖІ» будуть передбачені: Заходи щодо запобігання перевищення встановлених нормативів ГДВ у процесі виробництва; Заходи щодо остаточного припинення діяльності, пов’язаної з викидами забруднюючих речовин в атмосферне повітря, та приведення місця діяльності у задовільний стан; Заходи щодо охорони атмосферного повітря при несприятливих метеорологічних умовах.

    Викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря від котельні ТОВ «ТРАСТ-ЕНЕРДЖІ» не створюють перевищення рівня впливу на атмосферне повітря на межі санітарно-захисної зони та відповідають вимогам Наказу № 309 від 27.06.2006р. та Наказу №177 від 10.05.2002р.

    Зауваження громадських організацій та окремих громадян приймаються протягом 30-ти днів з дня публікації до Черкаської обласної військової адміністрації/Черкаської обласної адміністрації за адресою: 18001, Черкаська обл., м. Черкаси, бульв. Шевченка, буд. 185, тел. (0472) 37-22-49, 37-29-15, 36-11-13 srzg@ck.gov.ua.

  • 06.01.2023 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: «Послуги з експлуатаційного утримання вулично - дорожньої мережі на території Золотоніської МТГ в зимовий період

    З метою виконання Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (із змінами) та з метою ефективного та раціонального використання бюджетних коштів оприлюднюється обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення  щодо закупівлі : «Послуги з експлуатаційного утримання вулично – дорожньої мережі на території Золотоніської МТГ в зимовий період  (ДК 021:2015 90620000-9 Послуги з прибирання снігу)» (ідентифікатор закупівлі  –  UA-2023-01-06-004221-a ). Доцільність проведення закупівлі викликана необхідністю виконання  покладених на Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Золотоніської міської ради наступних завдань/функцій:

    – органiзацiя заходiв з благоустрою територiї громади, залучення на договiрних засадах з цiєю метою коштiв, трудових i матерiалъно – технічних pecypciв пiдприємств, установ, органiзацiй незалежно вiд форми власностi, а також населення.

    Для виконання зазначених завдань/функцій Замовник повинен, зокрема, забезпечити експлуатаційне утримання вулично – дорожньої мережі в зимовий період в населених пунктах Золотоніської міської територіальної громади .

    Обґрунтування обсягів закупівлі. Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником на основі фактичного отриманих обсягів послуг у 2022р. та обсягу фінансування на 2023р.. При визначенні обсягів послуги враховано аналіз обсягів  фактично отриманих послуг у 2022 році  та прийняті до уваги заплановані поточні завдання  УЖКГ виконавчого комітету Золотоніської міської ради на 2023 рік в умовах утворення об’єднаної територіальної громади та приєднання до Золотоніської міської територіальної громади додаткових десяти населених пунктів.

    Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі. Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей надання послуг з експлуатаційного утримання вулично – дорожньої мережі на території Золотоніської МТГ в зимовий період та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі.

    Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі/бюджетного призначення та витрат. Для визначення очікуваної вартості закупівлі на запити цінових пропозицій отримані комерційні пропозиції від трьох потенційних надавачів відповідної послуги . Були отримані такі комерційні пропозиції на суми : 1910000,00 грн, 1950000,00 грн та 1996000,00 грн. Очікувана вартість закупівлі  розрахована як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних за такою формулою : 1910000,00+1950000,00+1996000,00/3 = 1952000,00 грн.. В результаті розрахунків отримана очікувана вартість предмету закупівлі склала 1952000,00 гривень.

    Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та положень Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022р. із змінами і доповненнями  «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» закупівля проводиться за процедурою відкритих торгів з особливостями.

  • 04.01.2023 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: «Послуги з благоустрою на території Золотоніської МТГ (догляд за зеленими насадженнями , в т.ч. видалення аварійних, сухостійних та фаутних дерев)

    З метою виконання Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (із змінами) та з метою ефективного та раціонального використання бюджетних коштів оприлюднюється  обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення  щодо закупівлі : «Послуги з благоустрою на території Золотоніської МТГ (догляд за зеленими насадженнями ,  в т.ч. видалення аварійних, сухостійних та фаутних дерев) ДК 021:2015 – 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень)» (ідентифікатор закупівлі  –  UA-2023-01-04-005288-a). Доцільність проведення закупівлі викликана необхідністю виконання  покладеного на Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Золотоніської міської ради наступних завдань/функцій:

    – органiзацiя заходiв з благоустрою територiї громади, залучення на договiрних засадах з цiєю метою коштiв, трудових i матерiалъно – технічних pecypciв пiдприємств, установ, органiзацiй незалежно вiд форми власностi, а також населення.

    Для виконання зазначених завдань/функцій Замовник повинен, зокрема, забезпечити догляд за зеленими насадженнями ,  в т.ч. видалення аварійних, сухостійних та фаутних дерев в населених пунктах Золотоніської міської територіальної громади .

    Обґрунтування обсягів закупівлі. Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником на основі фактичного триманих обсягів послуг у 2022р. та обсягу фінансування на 2023р.. При визначенні обсягів послуги враховано аналіз обсягів  фактично отриманих послуг у 2022 році  та прийняті до уваги заплановані поточні завдання  УЖКГ виконавчого комітету Золотоніської міської ради на 2023 рік в умовах утворення об’єднаної територіальної громади та приєднання до Золотоніської міської територіальної громади додаткових десяти населених пунктів.

    Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі. Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей надання послуг з догляду за зеленими насадженнями ,  в т.ч. видалення аварійних, сухостійних та фаутних дерев та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі.

    Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі/бюджетного призначення та витрат. Для визначення очікуваної вартості закупівлі на запити цінових пропозицій отримані комерційні пропозиції від трьох потенційних надавачів відповідної послуги . Були отримані такі комерційні пропозиції на суми : 5000000,00 грн, 5015000,00 грн та 5030780,00 грн. Очікувана вартість закупівлі  розрахована як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних за такою формулою : 5000000,00+5015000,00+5030780,00/3 = 5015260,00 грн.. В результаті розрахунків отримана очікувана вартість предмету закупівлі склала 5015260,00 гривень.

    Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та положень Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022р. із змінами і доповненнями  «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» закупівля проводиться за процедурою відкритих торгів з особливостями.

  • Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

    Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

    (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

    Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія:

    ОБ’ЄДНАННЯ СПІВВЛАСНИКІВ БАГАТОКВАРТИРНОГО БУДИНКУ “НЕЗАЛЕЖНІСТЬ”; 19700, Україна , Черкаська обл., м. Золотоноша, вул. Незалежності, 37, 37А; код за ЄДРПОУ – 40957305; категорія замовника – юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.

    Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку з утепленням зовнішніх стін по вулиці Незалежності, 37, в м. Золотоноша Черкаської області (Код ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)

    Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-12-01-013868-a

    Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та відповідають базовим технічним вимогам до таких робіт, виходячи з вимог законодавства України щодо якості аналогічних робіт.

    Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно із технічним завданням за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-01-013868-a

    Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення на 2022 рік по об’єкту «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку з утепленням зовнішніх стін по вулиці Незалежності, 37, в м. Золотоноша Черкаської області, визначений виходячи з потреб ОСББ та затверджений рішенням Золотоніської міської ради №22-3/VIII від 10.08.2022.

    При цьому: джерело фінансування: Державний бюджет – 50% від суми договору; місцевий бюджет – 455000,00 грн.; власний бюджет (кошти ОСББ) – решта суми.

    Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 931 296,00 грн. з ПДВ.

    Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

    Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено з урахуванням вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, та визначено на основі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку з утепленням зовнішніх стін по вулиці Незалежності, 37, в м. Золотоноша Черкаської області (коригування)», що підтверджений Експертним звітом (позитивним) філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Черкаській області від 01.12.2022  № 24-0263/01-22.

  • 23.09.2022. Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки (СЕО) документа державного планування (ДДП) «Схема санітарного очищення населених пунктів Золотоніської міської територіальної громади»

    1. Замовник: Управління житлово-комунального господарства Золотоніської міської ради.
    2. Вид та основні цілі ДДП, його зв’язок з іншими документами державного планування.

    «Схема санітарного очищення населених пунктів Золотоніської міської територіальної громади» (далі – Схема) є документом державного планування місцевого рівня і для якої, відповідно до пункту 1 статті 2 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» проводиться стратегічна екологічна оцінка (далі – СЕО).

    Розроблення схеми санітарного очищення здійснюється відповідно до наказу Мінрегіону України від 23.03.2017р. №57 «Про затвердження Порядку розроблення, погодження та затвердження схем санітарного очищення населених пунктів», склад та зміст визначається ДБН Б.2.2-6:2013 «Склад та зміст схеми санітарного очищення населеного пункту».

    Метою схеми санітарного очищення є впровадження системи поводження з відходами, яка забезпечуватиме зменшення обсягів захоронення відходів, впровадження роздільного збирання відходів, безпечне поводження з відходами, в т.ч. небезпечними відходами у складі побутових відходів, максимально можливе використання вторинної сировини в складі відходів, створення системи прибирання території населеного пункту, яка попереджуватиме негативний вплив на довкілля та зменшення небезпеки негативного впливу на здоров’я населення.

    Схема матиме зв’язок з документами державного планування в сфері санітарного очищення населених пунктів Золотоніської міської територіальної громади:

    • Стратегією розвитку Золотоніської територіальної громади на 2022-2027 роки;
    • Стратегія розвитку Черкаської області на період 2021-2027 роки;
    • Національною стратегією управління відходами в Україні до 2030 року.
    1. Інформація про те, якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів);

    Відповідно до частини першої статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності. Така планована діяльність підлягає оцінці впливу на довкілля до прийняття рішення про провадження планованої діяльності.

    У Схемі передбачається виконання операцій поводження з твердими побутовими відходами (роздільний збір), рідкими побутовими відходами (вивезення на КОС) та операцій прибирання вулично-дорожньої мережі. Для реалізації зазначених видів діяльності здійснення процедури оцінки впливу на довкілля не вимагається.

    1. Ймовірні наслідки.

    а) для довкілля, у тому числі для здоров’я населення:

    під час проведення СЕО будуть оцінені ймовірні наслідки реалізації Схеми для таких компонентів довкілля: ґрунти, атмосферне повітря, водні ресурси, стан фауни, флори, біорізноманіття, кліматичні фактори, безпеки життєдіяльності населення та його здоров’я.

    б) для територій з природоохоронним статусом:

    під час проведення СЕО, будуть оцінені ймовірні наслідки реалізації заходів Схеми для території рекреаційних зон та території та об’єктів природно-заповідного фонду.

    в) транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення:

    відсутні.

    1. Виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі якщо документ державного планування не буде затверджено.

    Альтернатива 1: «Нульовий сценарій» – в разі якщо Схема не буде затверджена, функціонування системи санітарного очищення населених пунктів відбуватиметься без системного покращення із збільшенням утворення і накопичення відходів, збільшенням негативного впливу на довкілля.

    Альтернатива 2: Розроблення та затвердження Схеми яка включатиме комплекс планувальних, організаційних, санітарно-технічних та господарських заходів щодо поводження з побутовими відходами, прибирання об’єктів благоустрою та інших заходів санітарного очищення у відповідність до нормативних вимог щодо санітарного очищення населених пунктів з метою запобігання шкідливому впливу на довкілля та життя і здоров’я людини.

    Оцінка ефективності за варіантом «Альтернатива 2» буде відображена у звіті про СЕО.

    1. Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки.

    Основною метою СЕО є визначення, опис та оцінювання наслідків виконання документу державного планування для довкілля. З метою прогнозування наслідків реалізації схеми санітарного очищення застосовуватимуться логічні i формалізовані методи прогнозування.

    Із логічних методів застосовуватимуться метод експертних оцінок та метод аналогії.

    Метод експертних оцінок використовуватиметься при відсутності про об’єкт прогнозування достовірних відомостей i, якщо об’єкт не підлягає статистичному аналізу, шляхом визначення майбутнього на основі думок кваліфікованих спеціалістів-експертів.

    Метод аналогій застосовуватиметься при потребі перенесення закономірностей розвитку одного процесу, з певними поправками, на інший процес, для якого потрібно зробити прогноз.

    Із формалізованих методів застосовуватимуться: статистичний, екстраполяції i моделювання.

    Статистичний метод застосовуватиметься при можливості оброблення кількісних показників, які дають можливість зробити висновок про темпи розвитку процесу в майбутньому.

    Метод екстраполяції застосовуватиметься при можливості перенесення встановленого характеру розвитку певного процесу в майбутнє і полягає у вивченні кількісних i якісних параметрів досліджуваного об’єкта за попередні роки з подальшим логічним продовженням, окресленням тенденцій його розвитку у прогнозованому періоді.

    Метод моделювання застосовуватиметься при можливості побудови моделей, які розглядають з урахуванням імовірної a6o бажаної зміни прогнозованого явища на певний період, користуючись прямими a6o опосередкованими даними про масштаби та напрями змін.

    Для здійснення СЕО будуть використовуватись вищевказані методи, зокрема буде здійснено:

    • збір та аналіз інформації про поточний стан складових довкілля, включаючи значення ключових екологічних показників;
    • проведення аналізу слабких та сильних сторін Схеми з точки зору екологічної ситуації;
    • проведення оцінки впливу Схеми на складові довкілля та на стан здоров’я й добробут населення.
    1. Заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування.

    Під час здійснення СЕО передбачається розглянути заходи з запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків на довкілля, визначені законодавством та нормативно-правовими актами.

    Загальні вимоги в галузі охорони навколишнього середовища при розміщенні, проектуванні, будівництві, введенні у експлуатацію, експлуатації, консервації споруд та інших об’єктів визначені Законом України «Про охорону навколишнього природного середовища». Цим законом встановлено, що використання природних ресурсів громадянами, підприємствами, установами та організаціями здійснюється з додержанням обов’язкових екологічних вимог, зокрема:

    а) раціонального i економного використання природних ресурсів на основі широкого застосування новітніх технологій;

    6) здійснення заходів щодо запобігання псуванню, забрудненню, виснаженню природних ресурсів, негативному впливу на стан навколишнього природного середовища;

    в) збереження територій та об’єктів природно-заповідного фонду, а також інших територій, що підлягають особливій охороні;

    г) здійснення господарської та іншої діяльності без порушення екологічних прав інших осіб.

    Заходи, спрямовані на запобігання, відвернення, уникнення, зменшення, усунення значного негативного впливу на здоров’я населення, визначені Законом України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», зокрема у відповідності до вимог статті 24 щодо відвернення i зменшення шкідливого впливу на здоров’я населення будуть розглядатися відповідні організаційні, господарські, технічні, технологічні, архітектурно-будівельні та інші заходи щодо попередження утворення та зниження шкідливого впливу.

    1. Пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну оцінку.

    Стратегічна екологічна оцінка буде виконана в обсягах, за змістом та структурою визначених статтею 11 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» та відповідно до «Методичних рекомендацій із здійснення стратегічної екологічної оцінки документів державного планування» затверджених наказом Міністерства екології та природних ресурсів України від 10.08.2018 №296 «Про затвердження Методичних рекомендацій із здійснення стратегічної екологічної оцінки документів державного планування».

    1. Орган, до якого подаються зауваження і пропозиції, та строки їх подання.

    Зауваження і пропозиції до Заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки «Схеми санітарного очищення населених пунктів Золотоніської міської територіальної громади» подаються до Управління житлово-комунального господарства Золотоніської міської ради (19700, Черкаська обл., м. Золотоноша, Садовий проїзд ,8, e-mail: bux-ugkg-zolo@ukr.net).

    Строк подання зауважень і пропозицій: становить 15 днів з дня опублікування.

  • Щорічна перереєстрація громадян, що перебувають на квартирному обліку

    Сектор комунального майна управління житлово – комунального господарства повідомляє:

    До уваги мешканців міста, що перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті Золотоніської міської ради

    Відповідно до пункту 25 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень в Українській РСР, затверджених постановою ради Міністрів Української РСР і Української республіканської ради професійних спілок від 11.12.84 № 470 в період з 1 жовтня по 31 грудня буде проводитись щорічна перереєстрація громадян, що перебувають на квартирному обліку при виконкомі Золотоніської міської ради, з метою перевірки облікових даних.

    Перереєстрацію буде здійснено на підставі наданих громадянами документів, а саме:

    1. Копія паспорта (1,2,11 ст., у разі наявності біометричного паспорта, довідка про місце

    реєстрації);

    2. Форма 13 (реєстрація місця проживання) на всіх членів сім’ї;

    3. Копія свідоцтва про шлюб/розлучення;

    4. Копія свідоцтва про народження неповнолітніх членів сім’ї;

    5. Копії ідентифікаційних кодів;

    6. Копія документу, що надає право користування пільгою (для тих, хто

    перебувають на пільговій черзі);

    7. Інформаційна довідка з ЦНАП про наявність (відсутність) житла на кожного

    члена сім̓ ї;

    8. У разі проживання у найманому житлі (будинок, квартира) чи гуртожитку, копія

    договору найму житлового приміщення (з пред’явленням оригіналу).

    Громадяни, що не подали зазначений перелік документів, у встановлені Правилами терміни, вважатимуться, як такі, що не пройшли перереєстрацію та в подальшому не потребують поліпшення житлових умов.

    Прийом заяв та документів здійснюватиметься з 01.10.2021 по 31.12.2021 по

    вул. Садовий проїзд, 8, кабінет №2, на першому поверсі приміщення Золотоніської міської ради. Години прийому: з 9-00 по 16-00 годину, обідня перерва з 13-00 по 14-00.

    Телефон для довідок 2 3093

    Додатково повідомляємо Вам, що згідно до п. 5 ст. 26 Правил, надання недостовірних даних є підставою для виключення зі списків громадян, які потребують поліпшення житлових умов.

  • Шановний Споживачу!

    02 серпня 2017 року набрав чинності Закон України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» (далі — Закон). Він визначає засади забезпечення комерційного, у т.ч. розподільного, обліку послуг із постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізованого водопостачання та забезпечення відповідною обліковою інформацією споживачів таких послуг. Завдяки забезпеченню обліку холодного водопостачання споживачами сплачуватимуться кошти лише за фактично спожиті послуги.

    Відповідно до законодавства всі житлові об’єкти необхідно забезпечити приладами комерційного обліку холодної води. Такі лічильники повинні бути встановлення на усіх багатоквартирних житлових будинках.

    А відповідно до пункту 2 розділу IV вказаного Закону  оснащення вузлами комерційного обліку будівель, що на день набрання чинності цим Законом були приєднані до зовнішніх інженерних мереж і не були оснащені такими вузлами обліку, або якщо такі вузли обліку на день набрання чинності цим Законом вийшли з ладу, зобов’язаний здійснити оператор зовнішніх інженерних мереж до 1 серпня 2022 року.

    Доводимо до Вашого відома, що вузол комерційного обліку може встановлюватись:

    • оператором зовнішніх інженерних мереж за рахунок коштів, що закладаються до тарифів на оплату відповідної комунальної послуги споживачами;
    • власником (співвласниками) будівлі за власний кошт;
    • оператором зовнішніх інженерних мереж або власником (співвласниками) будівлі за кошти органів місцевого самоврядування у разі, якщо ОМС відповідно до статті 4 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» затверджені місцеві програми у сфері житлово-комунального господарства, а саме, встановлення вузлів комерційного обліку водопостачання.

    Звертаємо Вашу увагу, що Власники або співвласники приміщень мають право протягом двох місяців після того, як отримали повідомлення від КП «Міський водоканал» про намір встановити загальнобудинковий лічильник на воду, повідомити надавачеві послуг водопостачання та водовідведення:

    • про свою згоду;
    • про намір запропонувати інші умови встановлення лічильника;
    • про намір поставити лічильник самостійно.

    Якщо мешканці на повідомлення ніяк не реагують, то за законом оператор мереж розпочинає встановлення приладів обліку. Те саме відбувається, якщо власники приміщення заявили про намір запропонувати інші умови або повідомили, що поставлять лічильники самі, але протягом чотирьох місяців із моменту повідомлення оператором цього так і не зробили.

    У разі, коли власники перешкоджають установленню лічильника, оператор може отримати судовий дозвіл на сервітут – право обмеженого користування частиною приміщення, щоб прилади все-таки було встановлено.

    Порядок оснащення будівель вузлами комерційного обліку:

    • оператор зовнішніх інженерних мереж повідомляє власника (співвласників) будівлі про намір встановити вузол (вузли) комерційного обліку;
    • власник (співвласники) будівлі протягом 2 місяців з дня отримання повідомлення має право повідомити оператора зовнішніх інженерних мереж у спосіб, зазначений в повідомленні, про одне з таких рішень:
    • згоду на встановлення вузла комерційного обліку на запропонованих оператором зовнішніх інженерних мереж умовах.;
    • намір погодитися з оператором зовнішніх інженерних мереж відмінні від запропонованих умови встановлення вузла комерційного обліку. У такому разі протягом 10 робочих днівз дня отримання повідомлення про намір погодити відмінні від запропонованих умови оператор зовнішніх інженерних мереж зобов’язаний надіслати власнику (співвласникам) будівлі згоду про погодження або вмотивовану відмову від погодження запропонованих умов;
    • намір встановити вузол комерційного обліку, придбаний власником (співвласниками). У такому разі оператор зовнішніх інженерних мереж встановлює вузол комерційного обліку, придбаний власником (співвласниками);
    • намір самостійно обладнати будівлю вузлом комерційного облікув установленому законодавством порядку. У такому разі оператор зовнішніх інженерних мереж не перешкоджає власнику (співвласникам) будівлі в оснащенні її вузлом комерційного обліку;

    З урахуванням порядку оснащення будівель вузлами комерційного обліку, НАГОЛОШУЄМО, ЩО: у разі, якщо протягом 2 місяців з дня отримання повідомлення оператора зовнішніх інженерних мереж про намір встановити вузол комерційного обліку власник (співвласники) будівлі не повідомив оператора зовнішніх інженерних мереж про намір погодити з ним відмінні від запропонованих умови встановлення вузла комерційного обліку або про намір самостійно обладнати будівлю вузлом комерційного обліку, а також у разі, якщо власник (співвласники) повідомив про намір погодити відмінні від запропонованих умови встановлення вузла комерційного обліку або про намір самостійно обладнати будівлю вузлом комерційного обліку, але не зробив цього протягом 4 місяців з дня отримання повідомлення оператора зовнішніх інженерних мереж про намір встановити вузол комерційного обліку, оснащення будівлі вузлом комерційного обліку здійснює оператор зовнішніх інженерних мереж. 

    Повідомляємо,що вузли комерційного обліку приймаються виконавцем відповідної комунальної послуги та оператором зовнішніх інженерних мереж на абонентський облік протягом 14 календарних днів з дня встановлення або дня отримання виконавцем та оператором звернення власника (співвласників). 

    П.6 ст.3 ЗУ «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», ПЕРЕДБАЧЕНО, ЩО Витрати оператора зовнішніх інженерних мереж на оснащення будівлі вузлами комерційного обліку води включаються до складу тарифів на відповідні комунальні послуги, крім випадків, якщо такі вузли комерційного обліку були встановлені власником (співвласниками) будівлі або були наявні при введенні в експлуатацію завершених будівництвом нових житлових і нежитлових будівель, реконструйованих, капітально відремонтованих житлових і нежитлових будівель, що приєднані (приєднуються) до зовнішніх інженерних мереж.

     Витрати оператора зовнішніх інженерних мереж на обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку (їх складових частин) відшкодовуються споживачами відповідної комунальної послуги шляхом сплати виконавцю комунальної послуги плати за абонентське обслуговування – за умови укладення індивідуальних договорів або індивідуальних договорів з обслуговуванням внутрішньобудинкових систем про надання комунальних послуг.

    Порядок визначення обсягів спожитої у будівлі холодної, гарячої води, витраченої на загальнобудинкові потреби, а також спожитої споживачами, приміщення яких не оснащені вузлами розподільного обліку, визначається Методикою розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг, затвердженою наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 22.11.2018 №315.

    Обсяг комунальної послуги, визначений за допомогою вузла комерційного обліку (так званого загальнобудинкового лічильника), розподіляється між усіма споживачами з урахуванням показань вузлів розподільного обліку (тобто індивідуальних лічильників). Якщо у квартирі відсутній індивідуальний лічильник, то обсяги спожитої води визначаються за нормами споживання, встановленими органом місцевого самоврядування.

    З Повагою,
     Директор
    КП «Міський водоканал
    С.В.Кузнєцов»

  • 11.10.2021. Перелік вулиць, які приєднуються до послуги з поводження з побутовими відходами за контейнерною схемою

    Керуючись Законом України від 03.12.2020 року №1060-IX «Про внесення змін до деяких законів України щодо врегулювання окремих питань у сфері надання житлово-комунальних послуг» просимо оприлюднити перелік вулиць з номерами домоволодінь, які приєднуються до послуги з поводження з побутовими відходами за контейнерною схемою. Контейнери місткістю 7 м³ розміщені на майданчиках за наступними адресами. 

    Контейнер за адресою вул. Обухова 48:

    Перелік  домоволодінь, яким надаватиметься послуга з поводження з побутовими відходами за контейнерною схемою

    вул. Козацька: 1,2,3,6,7,8/2,9/2,10,11,12,13/2,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,28а,29,30, 31,32,33,34,35,37,39,41.

    вул. Нафтобазівська :3/1,3/2,5,7,7/2,9/1,9/2,11/1,11/2,11/3,11/5,11/6.

    вул. Красногірська : 2,3/2,4,5,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,18а,18а/2,19,20,21,22,23,24а,25,26,27, 29,31

    вул. Семенівська 19а/1,19а/2,19а/3,19а/4,19/1,19/2,21,23,25,27,29,31,33,35,37,39,41,44/1,44/2,46а,48,50,52/1,52/2,54,56,58,60,62/1,62/2,64,66,68,68а,70,72,74,76,78,80,82

    вул. Неверовського : 2а,3,4,5,6,7/1,7/2,7/3,7/4,8,9/1,9/3,10,10а,11,11/3,12а/1,12а/2,13/1,13/3,14,15/1, 15/3,16,  17/1,17/3, 18,19/2,19/3,20,21/3,24,26

  • 08.10.2021. Оголошення про результати тендерної переговорної процедури

    Управління житлово-комунального господарства Виконавчого комітету Золотоніської міської ради на виконання Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016р. (із змінами і доповненнями) повідомляє , що  07.10.2021р. тендерним комітетом за результатами переговорної процедури по закупівлі «ДК 021:2015:  45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація  (Капітальний ремонт тротуару по непарній стороні вулиці Черкаська від перехрестя вулиці Благовіщенська до вулиці Січова в місті Золотоноша Золотоніської територіальної громади Золотоніського району   Черкаської області (Додаткові роботи))» оприлюднено через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами переговорної процедури  із ТОВ «Мілабуд». Очікувана вартість закупівлі складає  201241,00 грн. Період поставки з до 31.10.2021р.

    Враховуючи  вимоги абзацу 5 п. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі : якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.

    Підставою для застосування переговорної процедури закупівлі є необхідність проведення додаткових будівельних робіт , не включених до технічного завдання по закупівлі «ДК 021:2015:  45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація  (Капітальний ремонт тротуару по непарній стороні вулиці Черкаська від перехрестя вулиці Благовіщенська до вулиці Січова в місті Золотоноша Золотоніської територіальної громади Золотоніського району   Черкаської області»  (ідентифікатор закупівлі – UA-2021-04-29-007291-c), із-за допущеної помилки в технічному завданні. В ході вивчення проектно-кошторисної документації та початком робіт підрядником виявлена невідповідність заявленим об’ємам робіт  у графічній частині проекту та технічним завданням до тендерної документації, а саме: в технічному завданні по закупівлі , що базується на кошторисній частині проекту проведення капітальних робіт,  невірно обраховано обсяг асфальтобетонної суміші, що потрібна для виконання повного обсягу робіт по закупівлі, та в цілому неврахований  додатковий об’єм складає  97,699 т.

    Посилання на веб-сайті Уповноваженого органу для ознайомлення https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-10-07-015403-b. Ідентифікатор закупівлі : UA-2021-10-07-015403-b.

  • 18.06.2021. Оголошення про закупівлю електричної енергії

    Управління житлово-комунального господарства Виконавчого комітету Золотоніської міської ради на виконання Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016р. (із змінами і доповненнями) повідомляє , що  17.06.2021р. тендерним комітетом управління за результатами переговорної процедури (скороченої ) оприлюднено через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами переговорної процедури (скороченої) із ТОВ «Черкасиенергозбут» як постачальником універсальної послуги щодо поставки електричної енергії.

    Очікувана вартість закупівлі складає  346772,05 грн. Період поставки з 01.07.2021р. по 31.12.2021р. (постачання та розподіл електричної енергії) за такими вартісними характеристиками : для гуртожитків з обсягом постачання в кількості  46431,00 кВт/год , що розташовані за адресами: м. Золотоноша  вул. Благовіщенська, буд. 9 ; м. Золотоноша вул. Привокзальна, буд. 11 – тариф складатиме  1,68 грн з ПДВ за 1 кВт . Для інших (звичайних) об’єктів : з обсягом постачання в кількості  і 79546,00 кВт/год , що розташовані за адресами: адмінприміщення за адресою м. Золотоноша, вул. Шевченка, буд. 70; світлофор (РМЗ); Парк культури ім. Шевченка; свердловина (с. Благодатне, Площа Свободи); побуткомбінат №1 (с. Благодатне, Площа Свободи) – тариф складатиме 3,982 грн. з ПДВ за 1 кВт.

    Тендерним комітетом враховано , що закупівля електричної енергії саме на умовах універсальної послуги повністю забезпечує дотримання основних принципів проведення публічних закупівель, визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: максимальну економію та ефективність, відкритість та прозорість, недискримінацію учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Корупційні дії і зловживання пов’язані з формування ціни на предмет закупівлі при постачанні електричної енергії на умовах універсальної послуги є неможливими, оскільки всі складові ціни затверджуються уповноваженими державними органами. Також такий метод закупівлі, дозволяє отримати економічно вигідний тариф на постачання та розподіл електричної енергії.

    Посилання на веб-сайті Уповноваженого органу для ознайомлення https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-06-17-009820-b. Ідентифікатор закупівлі : UA-2021-06-17-009820-b .

  • 15.04.2021. До відома діючих орендарів комунального майна!

    Відповідно до Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про оренду державного та комунального майна» №157-ІХ від 03.10.2019 року (надалі – Закон), який введено в дію з 01.02.2020 року, та Порядку передачі в оренду державного та комунального майна (надалі – Порядок), затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання оренди державного та комунального майна» № 483 від 3 червня 2020 р., яка набрала чинності 17.06.2020 року, з 01.07.2020 року договори оренди комунального майна Золотоніської  територіальної громади продовжуються в новому порядку.

    Відтепер продовження договорів оренди здійснюється за результатами проведення аукціону в електронній торговій системі Prozorro.Продажі, крім випадків, визначених Законом.

    Без проведення аукціону договори оренди, укладені до введення в дію Закону, продовжуються в таких випадках:

    – укладені та продовжуються вперше, за умови, якщо строк оренди за такими договорами не перевищує п’ять років;

    – укладені без проведення аукціону з наступними юридичними особами:

    – органами державної влади та органами місцевого самоврядування, іншими установами і організаціями, діяльність яких фінансується за рахунок державного або місцевих бюджетів;

    – релігійними організаціями для забезпечення проведення релігійних обрядів та церемоній;

    – укладені з підприємствами, установами, організаціями, що надають соціально важливі послуги населенню, перелік яких визначено Кабінетом Міністрів України, зокрема з АТ “УКРПОШТА” та АТ “ОЩАДБАНК” (при умові надання у касах банківської установи, що розміщується в орендованих приміщеннях, послуги із приймання і перерахування готівкових коштів за житлово-комунальні послуги без стягнення комісії за надання такої послуги).

    Договори оренди можуть бути продовжені на той самий строк, на який вони були укладені, на підставі заяви орендаря про продовження договору, поданої до Золотоніської  міської ради не пізніше ніж за три місяці до закінчення строку дії договору оренди. Якщо чинний орендар має заборгованість із сплати орендної плати, він не може звертатися із заявою про продовження договору оренди до моменту погашення ним такої заборгованості.

    Орендар, який має право на продовження договору оренди без проведення аукціону разом із заявою про продовження договору оренди зобов’язаний надати орендодавцю звіт про оцінку майна та рецензію на цей звіт (якщо договір був укладений без проведення конкурсу), а також пакет документів, передбачений п.113 Порядку. Для об’єктів оренди, що були передані в оренду за результатами конкурсу, звіт про оцінку майна та рецензія на звіт не подаються.

    Орендар, який має намір продовжити договір оренди, що підлягає продовженню за результатами проведення аукціону, та який здійснив за рахунок власних коштів невід’ємні поліпшення орендованого майна за згодою виконавчого комітету Золотоніської  міської ради та бажає отримати компенсацію вартості здійснених ним невід’ємних поліпшень, разом з заявою подає висновок будівельної експертизи про здійснення і склад невід’ємних поліпшень, у тому числі невід’ємний характер поліпшень, що підлягають компенсації, звіт незалежного оцінювача про ринкову вартість таких поліпшень та рецензію на цей звіт. Оцінка здійснюється на замовлення орендаря і повинна бути проведена не раніше ніж за шість місяців та не пізніше ніж за три місяці до закінчення строку договору оренди. Орендар має право на компенсацію вартості здійснених ним невід’ємних поліпшень після укладення   договору оренди з новим орендарем за результатами проведення аукціону, якщо виконується кожна з умов, передбачених п. 163 Порядку.

    Чинний орендар має переважне право на продовження договору оренди в ході аукціону на продовження договору оренди за умови, що він бере участь в такому аукціоні та зробив закриту цінову пропозицію, яка є не меншою, ніж розмір стартової орендної плати. Для реалізації переважного права чинний орендар надає згоду сплачувати орендну плату, що є рівною ціновій пропозиції учасника, який подав найвищу цінову пропозицію за лот відповідно до  Порядку, після чого чинний орендар набуває статусу переможця аукціону на продовження договору оренди. У разі відмови чинного орендаря сплачувати таку орендну плату він може надати попередню згоду сплачувати орендну плату, що є рівною ціновій пропозицій учасника з наступною за величиною ціновою пропозицією відповідно до Порядку.

    Звертаємо Вашу увагу на те, що неподання орендарем заяви про продовження договору оренди та/або звіту про оцінку об’єкта оренди (у визначених випадках) за три місяці до закінчення строку оренди, матиме наслідком припинення договору оренди на підставі закінчення строку, на який його було укладено.

    Начальник управління                                                                          Артем ХАРІН

  • 10.10.2020. Конкурс на заміщення вакантної посади

    Відділ муніципального інспектування управління ЖКГ оголошує додатковий набір інспекторського складу. У сектор інспекції з паркування необхідний інспектор для контролю за паркуванням транспортних засобів на території міста.

    За додатковою інформацією звертатися до управління ЖКГ

    м. Золотоноша, вул. Садовий проїзд, 8 каб. 5

  • 07.09.2020. Оренда екскаватора ЕО-2621

    Управління житлово-комунального господарства має намір передати в оренду екскаватор ЕО-2621.

    За додатковою інформацією звертайтеся до спеціалістів управління за номером телефону 2-30-93.

  • 27.08.2020. Оренда багатофункціонального трактора

    Управління житлово-комунального господарства виконкому Золотоніської міської ради має намір здати в оренду багатофункціональний трактор (міні-навантажувач для комунального господарства) AVANT-745.

    За детальною інформацією звертайтесь до Управління за адресою: м. Золотоноша, вул. Садовий проїзд, 8

  • 25.05.2020. Конкурс на заміщення вакантної посади

    Оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади – головного спеціаліста фінансово-господарського відділу управління житлово-комунального господарства Золотоніського міськвиконкому.

    Золотоніський міськвиконком – м. Золотоноша, вул. Садовий проїзд, 8, оголошує  конкурс на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування –  головного спеціаліста фінансово-господарського відділу управління житлово-комунального господарства.

    Вимоги до кандидатів: громадяни України з освітою відповідного професійного спрямування за освітньо – кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра, досвід роботи на посадах державної служби чи посадах в органах місцевого самоврядування не менше року, не судимі, вільно володіють українською мовою та програмним забезпеченням MASTER (“Бухгалтерія” “Зарплата”).

    Документи приймаються за адресою: м. Золотоноша, вул. Садовий проїзд, 8, протягом 30 днів з дня опублікування цього оголошення.

    Додаткову інформацію можна отримати за телефоном: 2-38-09.

  • 15.05.2020. Конкурс на заміщення вакантної посади

    ОГОЛОШЕННЯ
    про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади – завідувача сектору інспекції з паркування відділу муніципального інспектування управління житлово-комунального господарства Золотоніського міськвиконкому

    Золотоніський міськвиконком – м. Золотоноша, вул. Садовий проїзд, 8, оголошує  конкурс на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування –  завідувача сектору інспекції з паркування відділу муніципального інспектування управління житлово-комунального господарства.

    Вимоги до кандидатів: громадяни України з освітою відповідного професійного спрямування за освітньо – кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра, досвід роботи на посадах державної служби чи посадах в органах місцевого самоврядування не менше трьох років, не судимі, вільно володіють українською мовою та персональним комп’ютером на рівні користувача.

    Документи приймаються за адресою: м. Золотоноша, вул. Садовий проїзд, 8, протягом 30 днів з дня опублікування цього оголошення.

    Додаткову інформацію можна отримати за телефоном: 2-38-09.

  • 23.01.2020. Конкурс із призначення управителя багатоквартирних будинків

    Увага! Триває конкурс з призначення управителя багатоквартирних будинків м. Золотоноша

    Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Золотоніської міської ради з 23 січня 2020 року оголошено конкурс з призначення управителя багатоквартирними будинками в місті Золотоноша.

    Організатор конкурсу – Управління житлово-комунального господарства виконавчий комітет Золотоніської міської  ради (УЖКГ), який знаходиться за адресою: Черкаська область, м. Золотоноша, вул. Садовий проїзд, 8.

    Особа, що уповноважена здійснювати зв’язок із учасниками конкурсу – начальник технічно-експлуатаційного відділу управління ЖКГ виконавчого комітету Золотоніської міської ради Харін Артем Вікторович, телефон: (04737)
    2-30-57.

     Критеріями оцінки конкурсних пропозицій є:

    – ціна послуги – до 35 балів;

    – рівень забезпеченості учасника конкурсу матеріально-технічною базою – до 15 балів;

    – наявність персоналу, що відповідає кваліфікаційним вимогам до професій працівників та має необхідні знання і досвід (з урахуванням договорів щодо залучення співвиконавців),- до 15 балів;

    – фінансова спроможність учасника конкурсу – до 15 балів;

    – наявність досвіду роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства – до 20 балів.

    За подані інші, крім передбачених конкурсною документацією, документи, що підтверджують досвід роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства, рівень кваліфікації, знання та досвід персоналу (нагороди, дипломи, свідоцтва, сертифікати, рекомендації тощо), можуть додатково нараховуватися до 5 балів.

    Основним критерієм під час оцінювання є найнижча ціна послуги, що становить 35 балів.

    Перелік документів, які подаються учасниками конкурсу для їх оцінювання:

    – витяг (виписка) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців або копія свідоцтва про державну реєстрацію, засвідчена у встановленому порядку;

    – копія статуту або іншого установчого документа, засвідченого відповідно до законодавства;

    – копія балансового звіту за останній звітній період;

    – довідка з податкової інспекції про відсутність (наявність) заборгованості по обов’язкових платежах у бюджет, дійсна на час подання пропозицій;

    – довідка довільної форми, що містить інформацію про технічний потенціал підприємства (кількість транспортних засобів, обладнання, приладдя, які перебувають на балансі або знаходяться у користуванні підприємства/підприємця, тощо);

    – копії технічних паспортів на транспортні засоби, засвідчені в установленому порядку;

    – довідка довільної форми, що містить інформацію про наявність персоналу, його кваліфікацію та досвід роботи, у тому числі стаж роботи в учасника конкурсу;

    – розрахунок вартості надання послуги з управління на кожний багатоквартирний будинок. Ціна на послугу має складатися з витрат на утримання багатоквартирного будинку (утримання спільного майна та прибудинкової території), поточний ремонт спільного майна, оплату послуг стосовно спільного майна та  винагороду управителеві з розрахунку на 1 кв.м. загальної площі (площі житлових та нежитлових приміщень) об’єкта конкурсу. Розрахунок проводиться відповідно до Постанови КМУ від 01 червня 2011 р.
    № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги» (зі змінами);

    – документи, які підтверджують наявність у штаті щонайменше одного найманого працівника, який пройшов професійну атестацію на відповідність кваліфікаційним вимогам професії «менеджер (управитель) житлового будинку (групи будинків)» (для управителя – юридичної особи), або документи, що підтверджують проходження професійної атестації або наявність у штаті за трудовим договором щонайменше одного найманого працівника, який пройшов професійну атестацію на відповідність кваліфікаційним вимогам професії «менеджер (управитель) житлового будинку (групи будинків)» (для управителя – фізичної особи – підприємця) (з 01 січня 2019 року).

    – інші документи, які подаються за бажанням учасника конкурсу і містять відомості про досвід роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства, рівень кваліфікації, знання та досвід персоналу (нагороди, дипломи, свідоцтва, сертифікати, рекомендації тощо).

    Документи подаються в оригіналі або належним чином засвідчених копіях.

    Вимоги до конкурсних пропозицій:

    – конкурсна пропозиція подається конкурсній комісії у запечатаному конверті, на якому зазначаються повне найменування і місцезнаходження організатора та учасника конкурсу, дата та час проведення конкурсу, контактні номери телефонів учасника конкурсу;

    – конкурсна пропозиція пронумеровується, прошивається, підписується уповноваженою особою учасника конкурсу та скріплюється печаткою (за наявності) з позначенням кількості сторінок. Реєстр документів є складовою конкурсної пропозиції.

    Конкурсна пропозиція подається особисто чи через уповноважену належним чином особу або надсилається поштою.

    Кінцевий термін подання конкурсних пропозицій – 22 лютого 2020 року до 9.00 години в каб. № 1 адміністративній будівлі виконавчого комітету Золотоніської міської ради (м. Золотоноша, вул. Садовий проїзд, 8).

    Розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями відбудеться 25 лютого 2020 року в адміністративній будівлі виконавчого комітету Золотоніської міської ради (м. Золотоноша, вул. Садовий проїзд, 8) кабінеті першого заступника міського голови о 10.00 годині.

    Конкурсну документацію в електронному або паперовому вигляді можна отримати в кабінеті № 1 УЖКГ виконавчого комітету Золотоніської міської ради, за адресою: м. Золотоноша, вул. Садовий проїзд, 8.

    По питанням щодо проведення конкурсу та надання додаткової інформації (перелік документів, які подаються учасниками конкурсу для їх оцінювання та інше) звертатись в каб. № 1 адміністративній будівлі виконавчого комітету Золотоніської міської ради, за адресою: м. Золотоноша, вул. Садовий проїзд, 8.

    Перелік багатоквартирних будинків на які оголошується

    конкурс з призначення управителя:

    № лоту з/п Адреса будинку Загальна площа
    Двоповерхові будинки
    1 23 Вересня, 32 373,96
    2 Благовіщенська, 15а 374,26
    3 Богодухівська, 47 379,43
    4 Галини Корж, 8 233,8
    5 Є.Півня, 5 504,0
    6 Є.Півня, 9 616,42
    7 Ринкова, 17 218,5
    8 Січова, 18 208,7
    9 Соборна, 3 620,46
    10 Черкаська, 121 382,38
    11 Черкаська, 123 394,08
    12 Черкаська, 125 387,97
    13 Черкаська, 8 134,71
    14 Черкаська, 7а 500,44
    15 Чехова, 18а 358,92
    16 Шевченка, 47 614,36
    17 Шевченка, 49 459,3
    18 Шевченка, 51 361,33
    19 Шевченка, 55 364,07
    20 Є.Півня, 3 459,44
    21 Є.Півня, 7 620,98
    22 Незалежності, 57 628,01
    23 Незалежності, 59 733,12
    24 Незалежності, 75а 499,8
    25 Новоселівська, 4 805,28
    26 Обухова, 48 359,56
    27 Обухова, 48а 361,8
    28 Ст.Разіна, 2б 337,4
    29 Чехова, 18б 600,6
    30 Шевченка, 45 619,72
    31 Шевченка, 73 444,98
    32 Шевченка, 75 422,27
    33 Шевченка, 77 425,26
    34 Шепелівська, 14а 593,3
    35 Шепелівська, 14б 569,9
    Триповерхові будинки
    36 Незалежності, 35 1080,54
    37 Соборна, 16 457,14
    38 Лікарняна, 7 572,9
    39 Старобазарна, 6 555,1
    Чотирьохповерхові будинки
    40 Баха, 65б 727,9
    41 Баха, 65в 734,45
    42 Баха, 67в 739,4
    43 Грушевського, 4а 743,4
    44 Незалежності, 41а 1567,5
    П’ятиповерхові будинки
    45 Запорізька, 2 2507,0
    46 Запорізька, 5 4310,09
    47 Незалежності, 45 5431,74
    48 Незалежності, 59/1 2721,28
    49 Незалежності, 59/2 2071,6
    50 Новоселівська, 11 4649,13
    51 Новоселівська, 2а 6350,53
    52 Соборна, 18 1824,02
    53 Соборна, 22 3749,56
    54 Обухова, 38 3577,16
    55 Черкаська, 85 3737,32
    56 Шевченка, 115 5550,14
    57 Шевченка, 129 1746,32
    58 Шевченка, 131 1746,20
    59 Шевченка, 215 2530,99
    60 Шевченка, 34 1800,59
    61 Шевченка, 52а 2714,07
    62 Шевченка, 63 6371,41
    63 Шевченка, 176 911,1
    64 Шепелівська, 14в 1349,78
    65 Шепелівська, 14д 1363,96
    66 Баха, 90 2709,23
    67 Баха, 90а 1859,7
    68 Баха, 90в 1832,81
    69 Благовіщенська, 9 2578,07
    70 І.Франка, 1б 1959,2
    71 Є.Півня, 6 2735,11
    72 Є.Півня, 8 2187,12
    73 Шевченка, 156 5100,62
    74 Шевченка, 233 5038,29
    75 Шевченка, 235 4758,98
    76 Шевченка, 30 1789,62
    77 Шевченка, 61 3812,82
    78 Шевченка, 62а 2672,16
    79 Шевченка, 62б 3954,36
    Дев’ятиповерхові будинки з ліфтами
    80 Шевченка, 109 3770,07
    81 Шевченка, 148 5785,01