? Золотоніські енергетичні мережі: доповіли про складну, але контрольовану ситуацію, яка зберігається в енергосистемі регіону та країни. Вкотре наголосили про необхідність економії електроенергії.
✅ Завдання: максимально оперативно інформувати населення та підприємства в разі зміни графіків аварійних відключень.
? КП «Міський водоканал»: доповіли про ліквідацію поривів на системі водопостачання міста та тимчасові перебої з постачанням води.
✅ Завдання: максимально оперативну усунути аварійну ситуацію та відновити водопостачання.
? ПрАТ «Янтарь»: доповіли про продовження робот із виконання поточних заявок мешканців багатоквартирних будинків, а саме ремонту електромережі у зв’язку із перенавантаженням.
✅ Завдання: здійснити комплекс інформаційно-роз’яснювальних робіт серед мешканців багатоквартирних будинків щодо економії електроенергії.
?ТОВ «380V»: керівник підприємства повідомив ліквідацію незначних аварійних ситуацій на мережі громади.
✅ Завдання: надати звіт про виконані роботи.
? Дорожні служби: доповіли про доставку піщано-сольової суміші на найбільш складні ділянки автошляхів, про постійний моніторинг стану доріг у зв’язку із погіршенням погодних умов та про постійний контроль стану вулично-шляхової мережі у осінньо-зимовий період 2022-2023 років.
✅ Завдання: надати повний звіт про роботи з асфальтування.
? Служба благоустрою: очільниця служби доповіла про роботи з обрізки аварійних дерев, очищення майданчиків для збору твердих побутових відходів.
✅ Завдання: завершити комплекс робіт із обрізки аварійних дерев у селі Благодатне.