Сектор комунального майна управління житлово – комунального господарства повідомляє:
До уваги мешканців міста, що перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті Золотоніської міської ради
Відповідно до пункту 25 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень в Українській РСР, затверджених постановою ради Міністрів Української РСР і Української республіканської ради професійних спілок від 11.12.84 № 470 в період з 1 жовтня по 31 грудня буде проводитись щорічна перереєстрація громадян, що перебувають на квартирному обліку при виконкомі Золотоніської міської ради, з метою перевірки облікових даних.
Перереєстрацію буде здійснено на підставі наданих громадянами документів, а саме:
1. Копія паспорта (1,2,11 ст., у разі наявності біометричного паспорта, довідка про місце
реєстрації);
2. Форма 13 (реєстрація місця проживання) на всіх членів сім’ї;
3. Копія свідоцтва про шлюб/розлучення;
4. Копія свідоцтва про народження неповнолітніх членів сім’ї;
5. Копії ідентифікаційних кодів;
6. Копія документу, що надає право користування пільгою (для тих, хто
перебувають на пільговій черзі);
7. Інформаційна довідка з ЦНАП про наявність (відсутність) житла на кожного
члена сім̓ ї;
8. У разі проживання у найманому житлі (будинок, квартира) чи гуртожитку, копія
договору найму житлового приміщення (з пред’явленням оригіналу).
Громадяни, що не подали зазначений перелік документів, у встановлені Правилами терміни, вважатимуться, як такі, що не пройшли перереєстрацію та в подальшому не потребують поліпшення житлових умов.
Прийом заяв та документів здійснюватиметься з 01.10.2021 по 31.12.2021 по
вул. Садовий проїзд, 8, кабінет №2, на першому поверсі приміщення Золотоніської міської ради. Години прийому: з 9-00 по 16-00 годину, обідня перерва з 13-00 по 14-00.
Телефон для довідок 2 3093
Додатково повідомляємо Вам, що згідно до п. 5 ст. 26 Правил, надання недостовірних даних є підставою для виключення зі списків громадян, які потребують поліпшення житлових умов.