Їхня щоденна місія – непомітно стояти на варті комфорту жителів громади, долаючи комунальні негаразди, що виникають на їхньому шляху. Для них кожен сезон – це автоматично гаряча пора, адже системи життєзабезпечення завжди потребують пильного ока і вмілих рук незалежно від примх погоди.
Щодня у них на черзі (планово, або оперативно) чисельні об’єкти, де потім кипить робота: підтримують у належному стані застаріле обладнання, оперативно лагодять несправності, ліквідовують наслідки надзвичайних ситуацій та встановлюють нові, сучасні агрегати. Завдяки їхній наполегливості в наших домівках панує комфорт.
У такому ж звичному, але надзвичайно важливому ритмі минув і минулий тиждень для згуртованого колективу “Міського водоканалу”. Пропонуємо зазирнути за лаштунки їхніх робочих буднів, переглянувши тижневий дайджест діяльності комунального підприємства.
Протипожежна інфраструктура
Фахівці дільниці водопостачання системно продовжують роботи з підвищення рівня безпеки нашої громади. Минулого тижня встановили новий пожежний гідрант поблизу Спеціалізованої школи №2 інформаційних технологій. Мова тут іде не про звичайне технічне оновлення. Це – важливий крок для забезпечення швидкого доступу до води у разі виникнення пожежі. Адже безпека дітей та працівників закладів освіти — завжди в пріоритеті. Подібні роботи триватимуть і надалі.
Підготовка до опалювального сезону
Якість і безпека надання послуг – понад усе, тому активно “водоканалівці” також готують котельне обладнання до нового сезону. Хоч і, здавалось би, стартує він ще не скоро, проте фахівці служби контрольно-вимірювальних приладів і автоматики уже здійснюють їхню чистку, ремонт та випробування. Такий процес необхідний для забезпечення справності та відповідності метрологічним вимогам, тому й відповідальність тут особлива. Це – важлива частина технічного обслуговування, гарантія точності вимірювань!
Інший аспект цієї сфери – обов’язковий демонтаж запобіжних клапанів на твердопаливних котлах. Це — плановий етап технічного обслуговування обладнання, що передбачає подальшу повірку клапанів у спеціалізованій установі. Ці клапани — важливий елемент системи, який забезпечує стабільну та безпечну роботу котлів. Регулярна перевірка та обслуговування гарантують надійну експлуатацію теплогенеруючих установок, особливо в опалювальний сезон.
Оперативна діяльність
Аварійна бригада “Міського Водоканалу” оперативно спрацювала над ліквідацією пориву системи водопостачання на вулиці Іподромній. Роботи тривали у максимально стислі терміни, аби відновити подачу води мешканцям якомога швидше.
Професія – нести тепло
Якщо вже мова йде про котельне обладнання, той окремо згадаємо професію, про яку згадують нечасто – кочегар. Ця робота потребує фізичної витривалості, технічної грамотності та уважності. Завдяки кочегарам котельні працюють стабільно, а мешканці та працівники громадських установ відчувають комфорт і тепло за будь-яких погодних примх.
Обов’язки? Машиніст-кочегар здійснює щоденний контроль за роботою котельного обладнання, стежить за температурним режимом, рівнем тиску та витратою палива. Він забезпечує безперебійну роботу котлів, проводить розпалювання, підживлення систем, очищення золи та технічне обслуговування устаткування.
В умовах опалювального сезону кочегар працює позмінно, часто — у вихідні й святкові дні, адже тепло не має перерв.
Вивезення твердих побутових відходів
А куди в таку холодну й дощову неділю о 7-й ранку чимчикують барвисті автівки? Виконувати свій прямий обов’язок – вивозити сміття. Воно чекати, як відомо, вельми не любить, здійснюється така робота згідно з графіком.
Принагідно окремо дякуємо золотонісцям за розуміння та дотримання правил поводження з відходами!
Не забудьте про online!
Завершимо огляд нагадуванням про важливу складовою для абонентів водопостачання. Тепер не треба витрачати купу часу, щоб вчасно подати показники! Пропонуємо три способи подачі показників online. Оберіть найбільш зручний для себе, бережіть свій час!