Черговий насичений тиждень минув, продовжуємо невпинно працювати на комунальній ниві громади, а також якісно й оперативно реагувати на несподівані виклики. Про деякі робочі моменти, що відбулись протягом цього періоду, традиційно запрошуємо дізнатись у нашому дайджесті.
Благоустрій
Літо хоч і здається більш простим періодом для комунальних служб, але для нас, як відомо, різниці немає у жодній порі року. Літній час передбачає як і свої традиційні задачі, без яких життєдіяльність громади не буде повноцінною, так і періодичні несподіванки, і виклики, що вимагають оперативності.
Для прикладу, один із таких буденних процесів – банальне викошування трави у місцях, де того вимагають від нас Правила благоустрою. Здійснюється цей процес регулярно і на міських вулицях, і на території старостинських округів. Нижче на світлинах бачимо типовий наочний приклад, як на замовлення УЖКГ цього тижня відповідні роботи комплексно виконувались на території Кропивни, Щербинівки та Маліївки.
Традиційно не лишаємо поза увагою і контроль над облаштуванням кладовищ громади. Цього разу на черзі було село Деньги. Тут займались сміттям та вивезенням чималого дерева, попередньо спиляного силами місцевих жителів, утилізувати яке було неможливо без нашої спецтехніки.
Позаштатні ситуації
На цьому тема проблемної рослинності не завершилась, відзначившись подією, котра потенційно могла завдати чимало лиха. На гарячу лінію до нас звернулася самотня літня жителька кварталу №3. Внаслідок буревію, що стався днями, на її домоволодіння частково впав великий старий горіх. Звісно ж, самотужки дати раду цьому вона не могла, тому й потребувала нашої допомоги.
У таких випадках зазвичай усе відбувається швидко й оперативно, адже на допомогу жителям громади у критичних ситуаціях завжди прийде згуртований особовий склад УЖКГ. Максим Антипович, Максим Масюк, Сергій Скорик, Олександр Засенко: тут маємо саме той випадок, коли для кожного з них зовсім не важливо, хто який відділ чи сектор представляє і хто які посади обіймає. Команда швидко збирається в будь-який день і будь-яку годину, своїми силами ліквідовуючи негаразди. На щастя, досвіду щодо таких професійних викликів вони мають більш ніж чимало.
Працювати мусили дійсно усі, ще й користуючись допомогою зовні. Ситуація непроста і банальне обпилювання могло призвести до суттєвих пошкоджень не лише будинку, а й газової мережі. Саме тому сюди залучили ще й маніпулятор, залюбки наданий небайдужим золотонісцем Анатолієм Ткаченком, а також відповідне обладнання із бази Добровільної пожежної команди.
До речі ще одну рятувальну місію здійснив колектив згаданої шойно ДПК у четвер, узявши активну участь в ліквідації пожежі поблизу Благодатного.
КП “Міський водоканал”
До сфери діяльності комунального підприємства, як відомо, входить ще й утриманням міських кладовищ. Зокрема, мова йде про організацію робіт щодо їхнього поточного ремонту, прибирання та інших супутніх послуг. На фото: планова поточна діяльність щодо підтримки порядку та благоустрою на Центральному кладовищі, що знаходиться на вулиці Леся Курбаса.
Чиста головна каналізаційно-насосна станція – критично важлива для безперебійної та безпечної роботи всієї системи водовідведення. Із цією метою фахівці здійснили очищення прийомної камери нової КНС.
А ось у рамках забезпечення стабільного водопостачання спеціалісти здійснили пробивку центральної каналізаційної мережі на вулиці Євгена Півня.
Наостанок вкотре нагадуємо золотонісцям про те, як легко та швидко передати показники лічильника:
- Через Viber-bot «Мій квартал» та через особистий кабінет на відповідному веб-порталі. За телефоном – +370975292352.
- Електронним листом на пошту – vodokanal_pokazniki@ukr.net. У ньому слід вказати адресу, особовий рахунок та поточні показники лічильника.
- Акцентуємо, що для коректного формування рахунків показники варто передавати щомісяця протягом 25-30 числа. Збережіть час – передайте показники онлайн!
Дякуємо за увагу!
Працюємо далі! Тримаймося, творімо!
Разом будемо будувати і нашу громаду, і нашу країну!
З повагою, колектив Управління житлово-комунального господарства